DARMOWA DOSTAWA od 149,00 zł z InPost
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

SKRÓCONA POLITYKA REKLAMACJI

Jak dokonać reklamacji w naszym sklepie?


  1. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:
    1. pisemnie na adres: 4FIZJO Group sp. z o.o., ul. Fiołkowa 36, 05-850 Konotopa;
    2. w formie elektronicznej na adres: kontakt@4fizjo.pl;
    3. lub w formie telefonicznej dzwoniąc do nas pod numer: +48 570 071 575.

      Zachęcamy do skorzystania z naszego formularza reklamacji.

  2. Jeśli pismo reklamacyjne przygotowujesz samodzielnie, zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    1. numeru zamówienia;
    2. informacji i okoliczności dotyczących okoliczności reklamacji, w szczególności daty ujawnienia niezgodności towaru z umową (wady);
    3. pożądanego sposobu rozstrzygnięcia reklamacji: wymiana lub naprawa;
    4. lub gdy te formy są niemożliwe lub zbyt uciążliwe do realizacji zgodnie z treścią ustawy o prawach konsumenta: zwrotu reklamacyjnego lub obniżenia ceny;
    5. danych kontaktowych składającego reklamację;
    6. adresu, pod którym można ewentualnie odebrać towar – ułatwi to nam i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.

  3. Odpowiemy na Twoją reklamację najszybciej, jak będzie to możliwe, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.


Chcesz dowiedzieć się więcej o procedurze reklamacji? Zapoznaj się z naszym Regulaminem

pixel